Informacija apie paslaugų nutraukimą
Šie pakeitimai turi įtakos fiziniams ir juridiniams klientams, turintiems Lietuvos pašto mokėjimo sąskaitą.
Sprendimas nutraukti sutartis įsigaliojo 2019 m. birželio 1 d. Klientai, kurie kreipiasi po 2019 m. gegužės 31 d. 15:00 val. dėl lėšų likučio buvusio mokėjimo sąskaitoje, privalo užpildyti prašymą dėl lėšų likučio pervedimo į savo sąskaitą, esančią pas kitą mokėjimo paslaugų teikėją arba atvykus į pašto skyrių su galiojančiu asmens tapatybę patvirtinančiu dokumentu, gali atsiimti pinigines lėšas grynaisiais pinigais.
Tinkamų asmens tapatybę patvirtinančių dokumentų sąrašą rasite žemiau šiame puslapyje esančioje skiltyje „Dažniausiai užduodami klausimai susiję su paslaugos uždarymu”.
Dažniausiai užduodami klausimai susiję su paslaugos uždarymu
Bendrovė koncentruojasi į vartotojų poreikius atitinkančias paslaugas, todėl mokėjimo sąskaitos paslauga buvo nutraukta. Sąskaitos sutartis buvo nutraukta ir esamos bankų sąskaitos uždarytos 2019 m. birželio 1 d.
Jūsų pinigai yra saugūs. Pinigines lėšas galite atsiimti dviem būdais: atvykę į pašto skyrių arba pateikę prašymą pervesti lėšas, pasirašydami prašymą kvalifikuotu elektroniniu parašu ir atsiųsdami jį el. paštu giro@post.lt.
Jeigu 2019 m. gegužės 31 d. mokėjimo sąskaitoje neturėsite lėšų, Jūsų mokėjimo sąskaitą uždarysime automatiškai ir Jums jokių papildomų veiksmų, susijusių su mokėjimo sąskaitos uždarymu, imtis nereikės.
Jeigu savo mokėjimo sąskaitoje laikote lėšas, atvykę į Lietuvos pašto skyrių galite juos atsiimti grynaisiais arba užpildyti prašymą pervesti juos į turimą asmeninę banko sąskaitą. Su savimi būtinai turėkite galiojantį vieną iš asmens tapatybę patvirtinančių dokumentų:
- Lietuvos Respublikos piliečio pasą
- Lietuvos Respublikos asmens tapatybės kortelę
- Leidimą nuolat ar laikinai gyventi Lietuvos Respublikoje
Jeigu atstovaujate juridinį asmenį pateikite:
- Įgaliojimą, kuriame aiškiai įvardinti suteikti įgaliojimai – teisė atlikti su mokėjimo sąskaita susijusias operacijas (tuo atveju jeigu kreipiasi ne juridinio asmens vadovas)
- VĮ Registrų centro išduoto išrašo originalą (išduotą ne anksčiau kaip prieš šešis mėnesius), kuriame nurodytas juridinio asmens vadovas (tuo atveju jeigu kreipiasi juridinio asmens vadovas)
- Vieną iš aukščiau išvardintų fizinio asmens tapatybę patvirtinančių dokumentų
- Juridinio asmens antspaudą (kai pareiga turėti antspaudą nustatyta juridinio asmens steigimo dokumente arba įstatymu).
Jei negalite atvykti į pašto skyrių, užpildykite prašymą, kurį rasite čia ir pasirašykite elektroniniu parašu. Prašymą siųskite el. paštu giro@post.lt.
Norėdami gauti tokius išrašus galite kreiptis į pašto skyrius.
Jei turite klausimų ar pageidaujate gauti papildomos informacijos, susisiekite su mumis tel. 1842 (skambinant iš užsienio +370 5 233 3060). Jūsų skambučių laukiame pirmadieniais – penktadieniais nuo 8.00 iki 18.00 val., šeštadieniais nuo 9.00 iki 16.00 val.
Bendrovė koncentruojasi į vartotojų poreikius atitinkančias paslaugas, todėl mokėjimo sąskaitos paslauga buvo nutraukta. Sąskaitos sutartis buvo nutraukta ir esamos bankų sąskaitos uždarytos 2019 m. birželio 1 d.
Jūsų pinigai yra saugūs. Pinigines lėšas galite atsiimti dviem būdais: atvykę į pašto skyrių arba pateikę prašymą pervesti lėšas, pasirašydami prašymą kvalifikuotu elektroniniu parašu ir atsiųsdami jį el. paštu giro@post.lt.
Jeigu 2019 m. gegužės 31 d. mokėjimo sąskaitoje neturėsite lėšų, Jūsų mokėjimo sąskaitą uždarysime automatiškai ir Jums jokių papildomų veiksmų, susijusių su mokėjimo sąskaitos uždarymu, imtis nereikės.
Jeigu savo mokėjimo sąskaitoje laikote lėšas, atvykę į Lietuvos pašto skyrių galite juos atsiimti grynaisiais arba užpildyti prašymą pervesti juos į turimą asmeninę banko sąskaitą. Su savimi būtinai turėkite galiojantį vieną iš asmens tapatybę patvirtinančių dokumentų:
- Lietuvos Respublikos piliečio pasą
- Lietuvos Respublikos asmens tapatybės kortelę
- Leidimą nuolat ar laikinai gyventi Lietuvos Respublikoje
Jeigu atstovaujate juridinį asmenį pateikite:
- Įgaliojimą, kuriame aiškiai įvardinti suteikti įgaliojimai – teisė atlikti su mokėjimo sąskaita susijusias operacijas (tuo atveju jeigu kreipiasi ne juridinio asmens vadovas)
- VĮ Registrų centro išduoto išrašo originalą (išduotą ne anksčiau kaip prieš šešis mėnesius), kuriame nurodytas juridinio asmens vadovas (tuo atveju jeigu kreipiasi juridinio asmens vadovas)
- Vieną iš aukščiau išvardintų fizinio asmens tapatybę patvirtinančių dokumentų
- Juridinio asmens antspaudą (kai pareiga turėti antspaudą nustatyta juridinio asmens steigimo dokumente arba įstatymu).
Jei negalite atvykti į pašto skyrių, užpildykite prašymą, kurį rasite čia ir pasirašykite elektroniniu parašu. Prašymą siųskite el. paštu giro@post.lt.
Norėdami gauti tokius išrašus galite kreiptis į pašto skyrius.
Jei turite klausimų ar pageidaujate gauti papildomos informacijos, susisiekite su mumis tel. 1842 (skambinant iš užsienio +370 5 233 3060). Jūsų skambučių laukiame pirmadieniais – penktadieniais nuo 8.00 iki 18.00 val., šeštadieniais nuo 9.00 iki 16.00 val.
Sąlygos ir kainos
- Kaina
- Taisyklės