Pokalbių konsultanto funkcionalumo veikimui reikalingi pasirenkami (funkciniai) slapukai, žr. „Slapukų nustatymai“

Prekių grąžinimo paslauga verslui

Grąžinti prekes per LP EXPRESS paštomatus – taip pat lengva, kaip ir jas išsiųsti.

Užsakius grąžinimo paslaugą, jūsų klientai galės greitai ir patogiai išsiųsti jūsų el. parduotuvėje įsigytas prekes per visus LP EXPRESS ir mūsų partnerių uDrop paštomatus.
Grąžinamų siuntų mokestis bus lygus siuntos „paštomatas – kurjeris“ kainai

Prekių grąžinimo būdai jūsų klientams:

1.

Grąžinimo kodas SMS žinutėje

- Pristačius siuntą į LPEXPRESS paštomatą arba į namus, pirkėjui išsiunčiama SMS žinutė su grąžinimo PIN kodu.

- Pirkėjas suvedęs PIN kodą LP EXPRESS arba uDrop partnerių paštomate atsispausdina siuntos lipduką.

- Pirkėjas lipduką užklijuoja ant pakuotės ir įdeda siuntą į paštomatą.

2.

Grąžinimo lipdukas pirminėje siuntoje

- Pardavėjas atspausdina ir įdeda grąžinimo lipduką į pir minę siuntą klientui.

- Pirkėjas užklijuoja lipduką ant pakuotės ir įdeda į LP EXPRESS arba uDrop partnerių paštomatą.

3.

Grąžinimo lipdukas el. paštu

- Pardavėjas sukuria grąžinimo lipduką (API arba savitarnoje) ir nusiunčia jį pirkėjui elektroniniu paštu.

- Gavėjas gautą siuntos numerį gali panaudoti bet kuriame LP EXPRESS arba uDrop partnerių paštomate ir išsiųsti grąžinamą siuntą.