Svarbi informacija dėl COVID-19

 

Svarbu!

Esant dideliam siuntų srautui ir apribotam susisiekimui su užsienio valstybėmis, siuntos gali vėluoti.

 

Dalinamės atsakymais į dažniausiai užduodamus klausimus apie pašto veiklą šalyje esant ekspremaliai situacijai:

Informacija atnaujinta 2020 10 23

Klientų aptarnavimas pašto skyriuose

Nuo 08.01  lankantis Lietuvos pašto bei „PayPost" skyriuose bus būtina dėvėti apsauginę veido kaukę.

Be kaukių atvykę klientai bus neaptarnaujami ir paprašyti sugrįžti tik jas dėvint.

Paslaugos bus teikiamos įprastai, tačiau prašoma laikytis numatytų taisyklių. Kiekviename pašto skyriuje ant durų iškabinti informaciniai plakatai, kuriuose parašyta, kiek vienu metu patalpoje gali būti aptarnaujama klientų. Prašoma laikytis šių reikalavimų, jeigu patalpoje jau yra tiek žmonių, savo eilės palaukti lauke. Taip pat labai svarbu laikytis saugaus atstumo nuo kitų klientų. Pašto skyriai dirbs įprastu grafiku.

Registruotas pašto siuntas, išskyrus įvertintąsias pašto siuntas bei siuntas su procesiniais dokumentais, paštuose bus įteikiamos asmenims, kurie pateiks pranešimą arba parodys SMS žinutę. Pateikus pranešimą arba SMS, klientui nereikia rodyti asmens dokumento.

Ar į visas šalis galime siųsti siuntas? Kokie siuntimo terminai?

Duomenys atnaujinti rugsėjo 29 d.

Visose nurodytose šalyse galimi siuntimo sutrikimai, į išskirtas valstybes tiek pašto, tiek LP EXPRESS siuntų laikinai nepriimame.
Detalesnę informaciją galite rasti ČIA.

Kainų skaičiuoklės informacija šiuo metu neatnaujinama.

DĖMESIO! Dėl COVID-19 esant ribotam susisiekimui, tarptautinės siuntos vis dar reikšmingai vėluoja – nuo savaitės Europoje iki 10 savaičių tolimesnėmis kryptimis.

Registruotų siuntų pristatymas

Registruoti laiškai bei siuntos, telpančios į pašto dėžutę, bus į ją ir pristatomos.

Siuntos su procesiniais dokumentais ar įvertintosios siuntos bus įteikiamos „iki slenksčio“, t. y. pašto darbuotojai neaptarnaus klientų jų gyvenamųjų patalpų viduje – jeigu žmogus gyvena daugiabutyje, paslaugos teikiamos laiptinėje; gyvenantys nuosavuose namuose aptarnaujami kieme. Labai svarbu jokiu būdu neatidaryti durų pašto darbuotojams, jei namuose yra saviizoliacijoje esančių asmenų – informuokite laiškininką apie situaciją gestais ar žodžiu per langą, arba žodžiu per uždarytas duris.

Į pašto dėžutę netelpančios siuntos, taip pat išperkamosios siuntos, siuntos su įteikimo pranešimais bei su žyma „Įteikti asmeniškai“, bus išduodamos pašto skyriuje. Esant galimybei, didesnės siuntos bus pristatomos į LP EXPRESS siuntų savitarnos terminalus. Apie siuntos nukreipimą į pašto skyrių ar terminalą klientai bus informuojami SMS žinute arba pranešimu.

Kaip dirbs mobilieji laiškininkai?

Mobilieji laiškininkai, aptarnaujantys kaimo vietovių gyventojus, į pašto dėžutes netelpančias, įvertintąsias, išperkamąsias siuntas, siuntas su įteikimo pranešimais, žymomis „Įteikti asmeniškai“, siuntas su procesiniais dokumentais, siuntinius taip pat įteiks „iki slenksčio“. Neradus gavėjo namuose ar biure, mobilusis laiškininkas paliks pranešimą, kad gavėjas galėtų užsisakyti pakartotinį pristatymą.

Mobilieji ir motorizuotieji laiškininkai, esant poreikiui, pristato LP EXPRESS siuntas.

Kaip dirbs kurjeriai?

Jei pageidaujate, galite sutarti su kurjeriu, kad jūsų siunta būtų pristatyta į artimiausią laisvą LP EXPRESS terminalą.

Siuntos gavėjams įteikiamos prie gavėjo buto/ namo durų slenksčio. LABAI SVARBU, jeigu esate saviizoliacijoje, jokiu būdu neatidarykite durų pašto darbuotojams, pats neikite atsiimti siuntos.

Jei klientas yra saviizoliacijoje, jis privalo apie tai informuoti kurjerį, kai šis su klientu susisiekia telefonu. Tokiu atveju kurjeris pasiūlo siuntą įdėti į LP EXPRESS terminalą ir informuoja klientą, kad siuntą jam iki durų gali pristatyti artimas žmogus ar giminaitis. Jei klientas to nepageidauja, kurjeris informuoja, kad siunta jam bus įteikta pasibaigus karantino laikotarpiui.

Gavėjas už siuntas, įteiktas per saugų atstumą, turi pasirašyti kurjerio skenerio langelyje. arba pateikti asmens dokumentą (ID kortelę/pasą/vairuotojo pažymėjimą) ir padiktuoti 4 paskutinius dokumento numerio skaičius. Kurjeris į skenerį įrašo gavėjo pavardę, o parašo vietoje įrašo kliento pateiktus dokumento numerio skaičius.

Kurjeriui draudžiama vaikščioti po siuntėjo/kliento patalpas. Jei siuntų nebus galima paimti laikantis saugaus atstumo, kurjeris gali atsisakyti paimti siuntas.

Ekstremalios situacijos laikotarpiu siuntų išdavimo paslaugos Logistikos centruose nebus teikiamos.

Verslo klientams rekomenduojame: skirti atskirą zoną siuntų priėmimui bei išsiuntimui. Klientų aptarnavimas neturėtų užtrukti ilgiau kaip 15 min.

Siuntos į LP EXPRESS terminalus

Mes norime, kad siuntą gautumėte kuo greičiau, todėl užsipildžius gavėjo pasirinktam LP EXPRESS terminalui, siunta bus nukreipiama į artimiausią laisvą LP EXPRESS siuntų terminalą. Gavėjai apie pokyčius bus informuoti SMS žinute. 

Neatsiėmus siuntos per 72 valandas LP EXPRESS savitarnos terminalų siuntos bus saugomos 15 dienų. Per šį laikotarpį Lietuvos paštas siuntą 1 kartą gali pakartotinai pristatyti į LP EXPRESS siuntų terminalą. 

Kaip bus laikomasi saugumo reikalavimų teikiant paslaugas klientams paštuose?

Aptarnaujant klientus paštuose, turi būti užtikrinti šie reikalavimai:

  1. Darbuotojai dėvi apsaugines kaukes, klientų aptarnavimo langeliai apsaugoti specialiomis pertvaromis, patalpos reguliariai dezinfekuojamos ir vėdinamos.
  2. Kiekviename pašto skyriuje ant durų iškabinti informaciniai plakatai, kuriuose parašyta, kiek vienu metu patalpoje gali būti aptarnaujama klientų. Prašoma laikytis šių reikalavimų, jeigu patalpoje jau yra tiek žmonių, savo eilės palaukti lauke. Taip pat labai svarbu laikytis saugaus atstumo nuo kitų klientų. Pašto skyriai dirbs įprastu grafiku.
  3. Aptarnaujantis klientą darbuotojas stengiasi išlaikyti saugų metrų atstumą nuo kliento. Klientui priartėjus mažiau nei 1 metro atstumu, paprašo jį nutolti saugiu atstumu.
  4. Aptarnaujantis darbuotojas iš kliento priima ir / ar atiduoda pinigus / dokumentus ištiestos rankos atstumu ir paprašo, kad klientas grąžintų dokumentus, duotų pinigus ištiestos rankos atstumu.
  5. Klientų aptarnavimo specialistas stengiasi klientą aptarnauti greitai.