Pokalbių konsultanto funkcionalumo veikimui reikalingi pasirenkami (funkciniai) slapukai, žr. „Slapukų nustatymai“

Lietuvos paštas užtikrins sklandesnį klientų su negalia aptarnavimą

2021-10-13

Keičiasi klientų, turinčių specialiųjų poreikių, aptarnavimo tvarka Lietuvos pašto skyriuose – negalią turintys klientai bus aptarnaujami be eilės, jiems bus suteikiama nemokama siuntos pakavimo paslauga, esant poreikiui – pagalba, bus siekiama atliepti ir kitus individualius aptarnavimo poreikius. Siekiant tai įgyvendinti patvirtinta tvarka, kuri yra vienas iš žingsnių kartu su kitomis susisiekimo sektoriaus įmonėmis įsipareigojus gerinti paslaugų prieinamumą klientams, turintiems specialiųjų poreikių. Įgyvendinant šiuos pokyčius darbuotojams bus organizuojami mokymai.

„Lietuvos pašto misija – patogiai siųsti ir gauti. Visiems be išimčių. Kasmet atnaujinamus pašto skyrius siekiame įkurti visiems patogiai prieinamose patalpose ir iki 2027-ųjų metų planuojame visus pašto skyrius pritaikyti judėjimo negalią turintiems klientams. Taip pat siekiame sudaryti sąlygas, kad fiziškai patekus į mūsų skyrius klientų, turinčių specialiųjų poreikių, patirtis juos aptarnaujant būtų kuo geresnė. Rengdami tam priemonių planą aktyviai bendravome su organizacijomis, kurios atstovauja žmonėms, turintiems specialiųjų poreikių, taip pat su savo darbuotojais. Kartu rasti sprendimai užtikrins tinkamą klientų aptarnavimą bei padės suteikti aktualią informaciją apie paslaugų prieinamumą specialiuosius poreikius turintiems klientams ir juos atstovaujančioms organizacijoms“, – teigia Komunikacijos departamento vadovė Ugnė Bartašiūtė.

Lietuvos pašto klientams, turintiems specialiųjų poreikių, vertėtų žinoti:

  • šie klientai aptarnaujami be eilės vos tik atsilaisvina darbuotojas.
  • jeigu reikalinga papildoma pagalba arba konkretus aptarnavimo laikas, klientai, turintys specialiųjų poreikių, gali iš anksto užsiregistruoti vizitui pašto skyriuje. Tereikia paskambinti telefonu 1842 (skambinant iš užsienio: +370 5 233 3060), parašyti el. paštu info@post.lt arba asmenine žinute „Facebook“ socialiniame tinkle.
  • klientui, kuriam dėl specialiųjų poreikių yra sudėtinga paruošti pašto siuntą siuntimui (supakuoti bei užrašyti reikiamą informaciją), siuntos paruošimo išsiųsti paslauga teikiama nemokamai.
  • informacija apie paštus, kurie yra pritaikyti žmonėms su neįgaliojo vežimėliu, yra skelbiama Lietuvos pašto interneto puslapyje https://www.post.lt/paslaugu-teikimo-vietos.
  • jei siuntos atsiėmimo metu klientui, turinčiam specialiųjų poreikių, nėra patogu naudotis paštomato ekranu, jis gali paskambinti kontaktų centro darbuotojui ir paprašyti atidaryti paštomato dureles.
  • klientai, turintys klausos ir kalbos sutrikimų, regėjimo ar protinę negalią, kredito ar lizingo sutarčiai sudaryti kviečiami kreiptis tiesiogiai pas kreditorių.

Išsamią klientų, turinčių specialiųjų poreikių, aptarnavimo tvarką galima rasti Lietuvos pašto interneto puslapyje.

Siekiant įgyvendinti šią tvarką darbuotojams bus organizuojami mokymai, kaip tinkamai ir empatiškai aptarnauti klientus, turinčius specialiųjų poreikių.

Lietuvos paštas primena, kad kaimiškose vietovėse gyvenantys pašto klientai gali naudotis ir mobiliojo laiškininko paslauga, jam atvykstant į namus paimti ar pristatyti siuntą. Tokio laiškininko atvykimas į namus – nemokamas, o individualius poreikius turintiems žmonėms – itin patogus būdas naudotis pašto paslaugomis.

Kiti artimiausi Lietuvos pašto planai siekiant gerinti paslaugų prieinamumą klientams, turintiems specialių poreikių: įrengti paštomatų ekranus žmonėms su negalia tinkamame aukštyje plečiant ir atnaujinant paštomatų tinklą (beveik pusė paštomatų tokius ekranus jau turi), taip pat atnaujinti Lietuvos pašto ir Lietuvos pašto savitarnos interneto puslapius taip, kad jais galėtų naudotis regėjimo negalią turintys klientai.

Buvo naudinga? Dalinkitės: