Lietuvos paštas: registruotos siuntos – vėl įteikiamos į rankas

2020-05-20

Švelnėjant karantino sąlygoms, AB Lietuvos paštas po truputį grįžta prie įprasto paslaugų teikimo – nuo šiol registruotos siuntos iki 2 kg įteikiamos gavėjui namuose tiesiai į rankas, o ne paliekamos pašto dėžutėse. Gavėjas, priėmęs registruotąją siuntą ar korespondenciją, turės pasirašyti laiškininko planšetėje arba ant popierinio sąrašo. Nors siuntų įteikimo procesas atnaujinamas, laiškininkai griežtai laikosi visų saugumo reikalavimų.

„Šalyje įvedus karantiną įmonės viduje pakeitėme labai daug procesų, kad apsaugotume tiek klientus, tiek savo darbuotojus. Vis dar laikomės griežtų saugumo reikalavimų, tačiau po truputį grįžtame prie įprasto paslaugų teikimo, – sako Lietuvos pašto korporatyvinių reikalų departamento vadovė Vaida Budrienė. – Norime atkreipti klientų dėmesį ir tuo pačiu paprašyti jų būti sąmoningais, saugoti savo bei siuntą ar korespondenciją pristatančio laiškininko sveikatą – dar prieš atidarant duris perspėti, jeigu yra saviizoliacijoje, užsidėti veido apsaugos priemonę, priimant siuntą, laikytis saugaus atstumo“.

Kaip ir karantino metu, laiškininkai siuntą bei korespondenciją įteikinės laikydamiesi principo „iki slenksčio“ –  paslaugos teikiamos lauke arba daugiabučio laiptinėje, laikantis saugaus 2 metrų atstumo. Kiekvienas laiškininkas yra aprūpintas asmeninėmis apsaugos priemonėmis – medžiagine kauke, dezinfekciniu skysčiu. Po klientų aptarnavimo laiškininkas dezinfekuojasi rankas ir darbo priemones, jei jas lietė klientas. Tuo atveju, jeigu žmogus yra saviizoliacijoje, laiškininkas jo aptarnauti negali, todėl siuntą bus galima atsiimti pašte, mobiliojo laiškininko pastovėjimo vietoje arba per įgaliotą asmenį. 

Primenama, kad dalis siuntų, ant kurių nurodytas gavėjo telefono numeris ir kurios netelpa į pašto dėžutę, vis dar nukreipiamos į LP EXPRESS terminalus. Apie šias siuntas klientai informuojami trumpąja SMS žinute (su terminalo adresu ir PIN kodu).  

Balandžio pabaigoje veiklą atnaujino ir daugelis Lietuvos pašto „PayPost“ klientų aptarnavimo skyrių, taip praplečiant finansinių paslaugų teikimo vietų skaičių. Šiuose skyriuose klientai gali patogiai atsiimti išmokas, sumokėti mokesčius, atlikti pinigines perlaidas bei kitas finansines paslaugas.  

Pašto skyriuose šiuo metu teikiamos siuntų priėmimo, išdavimo, pensijų, pašalpų išmokėjimo, įmokų priėmimo, kreditavimo, prenumeratos užsakymo, perlaidų priėmimo, išmokėjimo paslaugos, galima nusipirkti mažmenos prekių. Iš klientų siuntimui priimamos tik pačių supakuotos siuntos, nėra galimybės skyriuje atidaryti išperkamųjų siuntų. V. Budrienė atkreipia dėmesį – jeigu tik įmanoma, prašoma atsisakyti ėjimo į pašto skyrių, ypač, rizikos grupėje esančių asmenų. Jeigu visgi yra neatidėliotinų priežasčių ateiti, prašoma laikytis sveikatos saugumą užtikrinančių taisyklių: didesnio nei 2 metrų atstumo nuo kitų pašto klientų ir darbuotojų; jeigu tuo metu paskelbta pertrauka, kurios metu dezinfekuojamos patalpos, prašoma palaukti pašto išorėje; savo eilės prašoma laukti pašto patalpose laikantis saugaus atstumo nuo kitų klientų.

Daugiau informacijos apie Lietuvos pašto paslaugas karantino metu ČIA.

Buvo naudinga? Dalinkitės: