Pokalbių konsultanto funkcionalumo veikimui reikalingi pasirenkami (funkciniai) slapukai, žr. „Slapukų nustatymai“

Dar daugiau gyventojų į namus nemokamai gali išsikviesti mobilų laiškininką

2019-11-05

Dar 54 laiškininkai pradėjo teikti pašto paslaugas kliento namuose: lapkričio 5 d. Alytaus, Pasvalio, Šakių, Širvintų ir Švenčionių rajonuose mobilūs Lietuvos pašto laiškininkai tarnybiniais automobiliais išvyko į savo aptarnaujamas apylinkes. Mobilų laiškininką gyventojai nuo šiol galės nemokamai išsikviesti į namus norėdami išsiųsti laišką ar siuntą bei pageidaudami, kad registruotoji pašto siunta į namus būtų pristatyta pakartotinai. 70 proc. visų pašto paslaugų ir prieš šį projektą buvo vykdoma per laiškininkus kliento namuose, tad nepatogumų gyventojai nepajus – prenumerata, socialinės išmokos ir registruotos siuntos į namus bus pristatomos įprasta tvarka.

Tai jau ne naujovė 17 kitų Lietuvos rajonų: prieš 2 metus šis projektas startavo 12 Lietuvos savivaldybių, o nuo šių metų spalio 1 d. mobilūs laiškininkai paslaugas pradėjo teikti ir Ignalinos, Telšių, Zarasų, Ukmergės bei Varėnos rajonuose.

„Pasaulis modernėja, tad natūralu, kad daugelis dalykų vyksta greičiau ir patogiau nei prieš kelis dešimtmečius: nieko nebestebina galimybė užsisakyti maisto produktų į namus ir išvengti eilių parduotuvėse, išmaniąja programėle akimirksniu išsikviesti taksi tapo savaime suprantama, o siuntas siųsti ir gauti savitarnos siuntų terminaluose – kasdienybe. Mobilaus laiškininko projektas yra toks pat paslaugų modernizavimo modelis, nes technologijos padeda padidinti jų prieinamumą: prireikus pašto paslaugų, gyventojui nebereikia keliauti iki pašto – paskambinus ir užregistravus iškvietimą, mobilus laiškininkas pats atvyksta pas klientą į namus ir planšetėje suformuoja visus užsakymus bei atspausdina reikalingą kvitą. Paštas dar niekada nebuvo taip arti gyventojų, nes paslaugomis naudotis galės ir sergantys bei pagyvenę mūsų klientai, kuriems nueiti iki pašto neretai buvo iššūkis“, – sako Lietuvos pašto Tinklo direktorius Jonas Sadauskas.

Įgyvendinus mobilaus laiškininko projektą, pirmus metus vyks pereinamasis laikotarpis, kad kaimiškų vietovių gyventojai priprastų prie pokyčių: įprastas paštas jų miestelyje dirbs trumpiau, jo patalpose arba šalia tam tikromis, pašte kabančiuose informaciniuose plakatuose nurodytomis, valandomis lauks mobilus laiškininkas, kuris suteiks visas pašto paslaugas. Po pereinamojo laikotarpio centrinis paštas ir didesnių miestelių paštai veiks įprastu ritmu, iš kurių kasryt pas gyventojus išvyks mobilūs laiškininkai. Iki 2020 m. pavasario mobilūs laiškininkai veiks visose kaimiškose Lietuvos vietovėse.

Kad tokia paslauga reikalinga, atskleidė 2018 m. rudenį Lietuvos pašto užsakymu tyrimų bendrovės SIC atlikta apklausa – 73 proc. apklaustų mobilaus laiškininko lankomų klientų tokią paslaugą rekomenduotų jos neturintiems regionams. Tyrimo duomenys rodo, kad dauguma apklaustųjų dabar labiau patenkinti teikiamomis mobiliojo laiškininko paslaugomis arba nepajautė skirtumo tarp anksčiau teiktų ir mobiliojo laiškininko paslaugų – kad paslaugos suteikiamos greičiau, teigė 54 proc., kad paslaugų prieinamumas pagerėjo – 52 proc. tyrime dalyvavusių žmonių.

Šis pokytis teigiamai paveiks ir pašto darbuotojus: jiems padidės darbo etatai – atitinkamai, ir darbo užmokestis, be to, mobilūs laiškininkai gauna tarnybinius automobilius ir išmaniąsias planšetes, tad visos operacijos vyksta sklandžiau ir greičiau.

Norint išsikviesti mobilų laiškininką, reikia skambinti bendruoju Lietuvos pašto informacijos numeriu 8 700 55 400 arba rašyti el. paštu info@post.lt ir operatorius užregistruos iškvietimą.

Buvo naudinga? Dalinkitės: